De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Imprint 2

- Innovative Book and Promo Design

Bag om Imprint 2

This book in an impressive presentation of the most creative ideas and styles in print and promotional design. Following the success of Imprint, this seconds volume depicts more cutting-edge book and promo designs.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9788492810925
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 13. november 2013
  • Størrelse:
  • 213x285x27 mm.
  • Vægt:
  • 1409 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Imprint 2

This book in an impressive presentation of the most creative ideas and styles in print and promotional design. Following the success of Imprint, this seconds volume depicts more cutting-edge book and promo designs.

Brugerbedømmelser af Imprint 2



Find lignende bøger
Bogen Imprint 2 findes i følgende kategorier: