Implementierung Innovativer Dienstleistungsmarken
indgår i Marktorientiertes Management serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 457
- Udgivet:
- 29. november 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 210x148x24 mm.
- Vægt:
- 584 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Implementierung Innovativer Dienstleistungsmarken
Jan Wieseke entwickelt ein Erfolgsfaktorenmodell zur Implementierung innovativer Dienstleistungsmarken. Mit Hilfe einer großangelegten Mehrebenenuntersuchung erfolgt dessen empirische Überprüfung am Beispiel einer realen Markenimplementierung. Die gewonnenen Erkenntnisse werden anschließend in konkrete Handlungsempfehlungen für die Unternehmenspraxis übersetzt; so wird u.a. eine umfassende Implementierungsscorecard entworfen.
Brugerbedømmelser af Implementierung Innovativer Dienstleistungsmarken
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Implementierung Innovativer Dienstleistungsmarken findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621