Impact of Product Involvement and Consumer Expertise on Online Consumer Review for Consumer Purchase Intention
Du sparer
0%
ift. normalprisen
Spar
0%
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 100
- Udgivet:
- 6. april 2021
- Størrelse:
- 152x5x229 mm.
- Vægt:
- 145 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Impact of Product Involvement and Consumer Expertise on Online Consumer Review for Consumer Purchase Intention
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Impact of Product Involvement and Consumer Expertise on Online Consumer Review for Consumer Purchase Intention findes i følgende kategorier: