De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Immaterialret

- Markedsret Del 3

Bag om Immaterialret

Hermed foreligger 8. udgave af »Immaterialret – Markedsret Del 3«, der omhandler de lovbestemte enerettigheder. Sådanne rettigheder kan være knyttet til udnyttelsen af bestemte nyskabelser i forbindelse med f.eks. fremstilling, salg og anden tilgængeliggørelse af varer og tjenesteydelser såvel som til brugen af særlige varemærker og andre forretningskendetegn. Der er tale om et særdeles omfattende og vidt forgrenet regelkompleks. Sigtet er at tegne et billede af hele immaterialretten, men fokus er især rettet mod de dele, som er mest relevante for samspillet med konkurrence- og markedsføringsretten. Trilogien skal ses som et hele, og kapitlerne er nummereret fortløbende, således at denne Del 3 starter med kapitel 5. Fremstillingerne i de enkelte dele kan dog også læses og benyttes hver for sig – i praktisk advokat-, domstolseller erhvervsvirksomhed eller som undervisningsgrundlag for højere eller videregående uddannelser – men der er lagt vægt på at tegne et tværgående helhedsbillede af markedsrettens forskellige forgreninger.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788771989304
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 2. juni 2023
  • Straks på e-mail.

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Immaterialret

Hermed foreligger 8. udgave af »Immaterialret – Markedsret Del 3«, der omhandler
de lovbestemte enerettigheder. Sådanne rettigheder kan være knyttet
til udnyttelsen af bestemte nyskabelser i forbindelse med f.eks. fremstilling,
salg og anden tilgængeliggørelse af varer og tjenesteydelser såvel som til brugen
af særlige varemærker og andre forretningskendetegn.
Der er tale om et særdeles omfattende og vidt forgrenet regelkompleks. Sigtet
er at tegne et billede af hele immaterialretten, men fokus er især rettet mod
de dele, som er mest relevante for samspillet med konkurrence- og markedsføringsretten.
Trilogien skal ses som et hele, og kapitlerne er nummereret fortløbende,
således at denne Del 3 starter med kapitel 5. Fremstillingerne i de enkelte dele
kan dog også læses og benyttes hver for sig – i praktisk advokat-, domstolseller
erhvervsvirksomhed eller som undervisningsgrundlag for højere eller videregående
uddannelser – men der er lagt vægt på at tegne et tværgående helhedsbillede
af markedsrettens forskellige forgreninger.

Brugerbedømmelser af Immaterialret



Find lignende bøger
Bogen Immaterialret findes i følgende kategorier: