Immaterialret
- Markedsret Del 3
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Immaterialret
Hermed foreligger 8. udgave af »Immaterialret – Markedsret Del 3«, der omhandler
de lovbestemte enerettigheder. Sådanne rettigheder kan være knyttet
til udnyttelsen af bestemte nyskabelser i forbindelse med f.eks. fremstilling,
salg og anden tilgængeliggørelse af varer og tjenesteydelser såvel som til brugen
af særlige varemærker og andre forretningskendetegn.
Der er tale om et særdeles omfattende og vidt forgrenet regelkompleks. Sigtet
er at tegne et billede af hele immaterialretten, men fokus er især rettet mod
de dele, som er mest relevante for samspillet med konkurrence- og markedsføringsretten.
Trilogien skal ses som et hele, og kapitlerne er nummereret fortløbende,
således at denne Del 3 starter med kapitel 5. Fremstillingerne i de enkelte dele
kan dog også læses og benyttes hver for sig – i praktisk advokat-, domstolseller
erhvervsvirksomhed eller som undervisningsgrundlag for højere eller videregående
uddannelser – men der er lagt vægt på at tegne et tværgående helhedsbillede
af markedsrettens forskellige forgreninger.
de lovbestemte enerettigheder. Sådanne rettigheder kan være knyttet
til udnyttelsen af bestemte nyskabelser i forbindelse med f.eks. fremstilling,
salg og anden tilgængeliggørelse af varer og tjenesteydelser såvel som til brugen
af særlige varemærker og andre forretningskendetegn.
Der er tale om et særdeles omfattende og vidt forgrenet regelkompleks. Sigtet
er at tegne et billede af hele immaterialretten, men fokus er især rettet mod
de dele, som er mest relevante for samspillet med konkurrence- og markedsføringsretten.
Trilogien skal ses som et hele, og kapitlerne er nummereret fortløbende,
således at denne Del 3 starter med kapitel 5. Fremstillingerne i de enkelte dele
kan dog også læses og benyttes hver for sig – i praktisk advokat-, domstolseller
erhvervsvirksomhed eller som undervisningsgrundlag for højere eller videregående
uddannelser – men der er lagt vægt på at tegne et tværgående helhedsbillede
af markedsrettens forskellige forgreninger.
Brugerbedømmelser af Immaterialret
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Immaterialret findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621