Immaterialret - Markedsret Del 3
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 498
- Udgivet:
- 28. maj 2023
- Udgave:
- 8
- Størrelse:
- 165x240x38 mm.
- Vægt:
- 964 g.
- 1-3 hverdage.
- 25. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Immaterialret - Markedsret Del 3
Hermed foreligger 8. udgave af »Immaterialret – Markedsret Del 3«, der omhandler de lovbestemte enerettigheder. Sådanne rettigheder kan være knyttet til udnyttelsen af bestemte nyskabelser i forbindelse med f.eks. fremstilling, salg og anden tilgængeliggørelse af varer og tjenesteydelser såvel som til brugen af særlige varemærker og andre forretningskendetegn. Der er tale om et særdeles omfattende og vidt forgrenet regelkompleks. Sigtet er at tegne et billede af hele immaterialretten, men fokus er især rettet mod de dele, som er mest relevante for samspillet med konkurrence- og markedsføringsretten.
Brugerbedømmelser af Immaterialret - Markedsret Del 3
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Immaterialret - Markedsret Del 3 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621