Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 258
- Udgivet:
- 2. november 2021
- Størrelse:
- 235x159x26 mm.
- Vægt:
- 540 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s
Offering the first comparative study of 1920s¿ US and Canadian print cultures, ¿Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s¿ comparatively examines the highly influential ¿Ladies¿ Home Journal¿ (1883¿2014) and the often-overlooked ¿Canadian Home Journal¿ (1905¿1958), revealing how they constructed their imagined audience as readers, consumers and citizens.
Brugerbedømmelser af Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621