Images of Competitive Space
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 218
- Udgivet:
- 25. marts 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 133x13x203 mm.
- Vægt:
- 263 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Images of Competitive Space
Based on a study of residential estate agents, comprising one of the most sophisticated datasets ever gathered in the field of managerial and organizational cognition to date, this book provides strong supporting evidence for a number of key theoretical concepts. It powerfully demonstrates why we need well-validated techniques to improve strategic thinking from a psychological standpoint. This volume will be of interest to researchers and advanced students in the field of strategic management, organizational theory and behaviour, organizational psychology and marketing.
Brugerbedømmelser af Images of Competitive Space
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Images of Competitive Space findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Forretningsstrategier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Organisationsteori og organisationspsykologi
- Matematik og naturvidenskab > Biologi og biovidenskab
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621