Imagegestaltung in Der Automobilindustrie
- Eine Kausalanalytische Untersuchung Zur Quantifizierung Von Imagetransfereffekten
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 484
- Udgivet:
- 29. oktober 2001
- Udgave:
- 2001
- Størrelse:
- 229x152x27 mm.
- Vægt:
- 689 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Imagegestaltung in Der Automobilindustrie
Alexander W. Wehr entwirft ein Planungsmodell und eine Entscheidungsheuristik für eine auf Imagegrößen basierte Marketingplanung. Neben einer Analyse der relevanten Imagegrößen selbst stehen deren Wirkungsbeziehungen in der Form sogenannter Imagetransfereffekte im Mittelpunkt der Betrachtung
Brugerbedømmelser af Imagegestaltung in Der Automobilindustrie
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Imagegestaltung in Der Automobilindustrie findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621