Image – effektive råd til virksomheden om sprog og kommunikation, 2.rev.udg.
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Image – effektive råd til virksomheden om sprog og kommunikation, 2.rev.udg.
Bogen er en opdateret, revideret udgave af ’Image – effektive råd til virksomheden om sprog og kommunikation’ som udkom første gang i 1997. Bogen er skrevet til universitetsstuderende der uddanner sig til sprog- og kommunikationsrådgiver. Og den sætter fokus på rådgiverrollen: Hvordan overvinder du modstanden mod at følge gode råd? Men bogen er skrevet i en ”no bullshit”-stil, så den kan læses af enhver som ønsker at undgå almindelige kommunikationsfejl som mange organisationer dagligt begår. Bogen bygger på eksempler fra forfatterens virksomhedsrådgivning og på hans undervisning og vejledning af kommende rådgivere på Danskstudiet ved Københavns Universitet. ***
Sagt om første udgave, 1997:
”kan bruges i undervisningen på de videregående uddannelser, men med sin klare opbygning og fremstilling i lige så høj grad tilselvstudium af ansatte i den offentlige administration og i private virksomheder.” (lektørudtalelse, Bibliotekscentralen) ***
Klaus Kjøller er forfatter og kommentator. Var 1978-2015 lektor i moderne dansk sprog og sprogbrug ved Københavns Universitet. Han har specialiseret sig i politisk kommunikation og sprogbrug. Var i 1980’erne med til at opbygge - og var til 2015 ansvarlig for - en meget praktisk rettet underafdeling af Danskstudiet, hvor der bl.a. uddannes informationsmedarbejdere, kommunikationsrådgivere, sproglige rådgivere, web-redaktører, pr-medarbejdere og trænere og undervisere i skriftlig og mundtlig formidling. Han har skrevet bøger om manipulation, netværk, spindoktorer og argumentation.
Læs mere på KlausKjoeller.dk.
Sagt om første udgave, 1997:
”kan bruges i undervisningen på de videregående uddannelser, men med sin klare opbygning og fremstilling i lige så høj grad tilselvstudium af ansatte i den offentlige administration og i private virksomheder.” (lektørudtalelse, Bibliotekscentralen) ***
Klaus Kjøller er forfatter og kommentator. Var 1978-2015 lektor i moderne dansk sprog og sprogbrug ved Københavns Universitet. Han har specialiseret sig i politisk kommunikation og sprogbrug. Var i 1980’erne med til at opbygge - og var til 2015 ansvarlig for - en meget praktisk rettet underafdeling af Danskstudiet, hvor der bl.a. uddannes informationsmedarbejdere, kommunikationsrådgivere, sproglige rådgivere, web-redaktører, pr-medarbejdere og trænere og undervisere i skriftlig og mundtlig formidling. Han har skrevet bøger om manipulation, netværk, spindoktorer og argumentation.
Læs mere på KlausKjoeller.dk.
Brugerbedømmelser af Image – effektive råd til virksomheden om sprog og kommunikation, 2.rev.udg.
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Image – effektive råd til virksomheden om sprog og kommunikation, 2.rev.udg. findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Jura
- Samfund og samfundsvidenskab
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Etik og socialt ansvar i virksomheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Konsulenttjenester og tilskud til virksomheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621