I'm Afraid Debbie from Marketing Has Left for the Day
- How to Use Behavioural Design to Create Change in the Real World
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 304
- Udgivet:
- 11. marts 2021
- Størrelse:
- 209x140x28 mm.
- Vægt:
- 336 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af I'm Afraid Debbie from Marketing Has Left for the Day
In diesem bahnbrechenden Buch stellt der Autor Morten Münster eine Reihe von Regeln vor, die Einzelpersonen und Unternehmen befolgen können, um notwendige Veränderungen herbeizuführen. Mit Hilfe von Verhaltensdesign und einer leicht zugänglichen Vier-Schritte-Methode zeigt er, wie Menschen dazu gebracht werden können, das Eine statt des Anderen zu tun und damit Erfolg zu haben. Anhand einer Reihe von Beispielen aus Wirtschaft, Regierung, verschiedenen öffentlichen Gruppen und Institutionen zeigt er auf, wie die Regeln gelernt und in verschiedenen Kontexten angewendet werden können.
Brugerbedømmelser af I'm Afraid Debbie from Marketing Has Left for the Day
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen I'm Afraid Debbie from Marketing Has Left for the Day findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621