De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Ignore Your Customers (and They'll Go Away)

- The Simple Playbook for Delivering the Ultimate Customer Service Experience

Bag om Ignore Your Customers (and They'll Go Away)

Discover how to create exceptional customer service and a superior customer experience, learning from the greatest companies of our time.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781400214952
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 29. april 2021
  • 2-3 uger.
  • 13. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Ignore Your Customers (and They'll Go Away)

Discover how to create exceptional customer service and a superior customer experience, learning from the greatest companies of our time.

Brugerbedømmelser af Ignore Your Customers (and They'll Go Away)



Find lignende bøger
Bogen Ignore Your Customers (and They'll Go Away) findes i følgende kategorier: