De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Identity, Formation, Agency, and Culture

- A Social Psychological Synthesis

Bag om Identity, Formation, Agency, and Culture

This work covers topics such as psychological approaches to the concepts of self and identity, the identity concept in sociology, and the basis of a formal theory of identity formation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805837964
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 268
  • Udgivet:
  • 1. april 2002
  • Størrelse:
  • 153x228x15 mm.
  • Vægt:
  • 404 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 23. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Identity, Formation, Agency, and Culture

This work covers topics such as psychological approaches to the concepts of self and identity, the identity concept in sociology, and the basis of a formal theory of identity formation.

Brugerbedømmelser af Identity, Formation, Agency, and Culture



Find lignende bøger
Bogen Identity, Formation, Agency, and Culture findes i følgende kategorier: