Identity Constructions in Bilingual Advertising
- A Critical Analysis
indgår i China Perspectives serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 10. august 2018
- Størrelse:
- 241x162x18 mm.
- Vægt:
- 456 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Identity Constructions in Bilingual Advertising
This is the first book-length research into identity constructions in relation to English mixing in advertising of non-English-speaking countries through a critical and interpretive lens. It aims to explore ethnographically the ideological underpinnings of identity constructions in the context of local politics of English.
Brugerbedømmelser af Identity Constructions in Bilingual Advertising
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Identity Constructions in Bilingual Advertising findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621