Identifikation und Erklarung von Markenerosion
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 298
- Udgivet:
- 30. marts 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 210x148x16 mm.
- Vægt:
- 392 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Identifikation und Erklarung von Markenerosion
Oliver Klante überträgt das kaufverhaltenstheoretische Grundmodell auf das Thema Markenerosion und untersucht, wie sich Markenerosion erkennen und erklären lässt. Auf dieser Basis zeigt er Handlungsalternativen zu ihrer Vermeidung und Verringerung auf.
Brugerbedømmelser af Identifikation und Erklarung von Markenerosion
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Identifikation und Erklarung von Markenerosion findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621