Ideengenerierung Mit Konsumenten Im Internet
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 246
- Udgivet:
- 24. november 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x15 mm.
- Vægt:
- 354 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Ideengenerierung Mit Konsumenten Im Internet
Jan Henrik Soll entwickelt eine Methode, wie Unternehmen systematisch Kundenbedürfnisse aufdecken und Ideen für neue Produkte gewinnen können. Durch den Einsatz von Methoden der virtuellen Kundeneinbindung, also der Nutzung des Internets zur Einbindung von Konsumenten in die Produktentwicklung durch ein Unternehmen, können Konsumenten in großer Zahl an der Entwicklung von Produktideen beteiligt werden.
Brugerbedømmelser af Ideengenerierung Mit Konsumenten Im Internet
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Ideengenerierung Mit Konsumenten Im Internet findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621