De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Humanoid Service Robots

- Customer Expectations and Customer Responses

Bag om Humanoid Service Robots

Based on four empirical studies, Moritz Merkle examines the introduction of humanoid robots to the frontline service encounter in a customer-centric approach focusing on customer expectations and customer responses. After service failures, customers are even more likely to forgive service robots than human employees.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783658344399
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 232
  • Udgivet:
  • 28. juni 2021
  • Udgave:
  • 12021
  • Størrelse:
  • 148x210x0 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Humanoid Service Robots

Based on four empirical studies, Moritz Merkle examines the introduction of humanoid robots to the frontline service encounter in a customer-centric approach focusing on customer expectations and customer responses. After service failures, customers are even more likely to forgive service robots than human employees.

Brugerbedømmelser af Humanoid Service Robots



Find lignende bøger
Bogen Humanoid Service Robots findes i følgende kategorier: