Human-Computer Interaction: The Agency Perspective
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 466
- Udgivet:
- 19. januar 2012
- Udgave:
- 2012
- Størrelse:
- 235x155x27 mm.
- Vægt:
- 887 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Human-Computer Interaction: The Agency Perspective
This book highlights the influence of the agency perspective in Human-Computer Interaction through a careful selection of research contributions. It provides hands-on-experience by covering representative case studies and offering essential design guidelines.
Brugerbedømmelser af Human-Computer Interaction: The Agency Perspective
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Human-Computer Interaction: The Agency Perspective findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621