De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Human-Computer Interaction: The Agency Perspective

Bag om Human-Computer Interaction: The Agency Perspective

This book highlights the influence of the agency perspective in Human-Computer Interaction through a careful selection of research contributions. It provides hands-on-experience by covering representative case studies and offering essential design guidelines.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642256905
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 466
  • Udgivet:
  • 19. januar 2012
  • Udgave:
  • 2012
  • Størrelse:
  • 235x155x27 mm.
  • Vægt:
  • 887 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 17. januar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Human-Computer Interaction: The Agency Perspective

This book highlights the influence of the agency perspective in Human-Computer Interaction through a careful selection of research contributions. It provides hands-on-experience by covering representative case studies and offering essential design guidelines.

Brugerbedømmelser af Human-Computer Interaction: The Agency Perspective



Find lignende bøger
Bogen Human-Computer Interaction: The Agency Perspective findes i følgende kategorier: