How to Win Friends and Influence People in the Digital Age
indgår i Dale Carnegie Books serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 245
- Udgivet:
- 25. december 2012
- Størrelse:
- 139x20x211 mm.
- Vægt:
- 234 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af How to Win Friends and Influence People in the Digital Age
This new edition is an up-to-date adaptation of Carnegie's timeless prescriptions for the digital age. This book is a must-have guide for anyone who wants to find success on Facebook, LinkedIn, Twitter, and any social media format today and in the future.
Brugerbedømmelser af How to Win Friends and Influence People in the Digital Age
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen How to Win Friends and Influence People in the Digital Age findes i følgende kategorier:
- Hobby og fritid
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Sociologi > Sociologi: familie og relationer
- Samfund og samfundsvidenskab > Psykologi > Socialpsykologi og gruppepsykologi > Mellemmenneskelig kommunikation og færdigheder
- Matematik og naturvidenskab > Biologi og biovidenskab
- Idræt og udendørsaktiviteter
- Sundhed, relationer og personlig udvikling > Selvhjælp og personlig udvikling > Råd om karriere og opnåelse af succes
- Sundhed, relationer og personlig udvikling > Selvhjælp og personlig udvikling > Populærpsykologi > Selvudvikling, selvværd og motivation
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621