How to Predict What People Will Buy: The Subconscious Psychology Vital to Successful Product Design - A Marketer's Guide to the Color and Symbols of P
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 110
- Udgivet:
- 1. januar 1957
- Størrelse:
- 151x15x228 mm.
- Vægt:
- 228 g.
- 8-11 hverdage.
- 18. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af How to Predict What People Will Buy: The Subconscious Psychology Vital to Successful Product Design - A Marketer's Guide to the Color and Symbols of P
Psychologist and market researcher Louis Cheskin explains how to effectively package and color goods for maximum appeal to the customer.
Brugerbedømmelser af How to Predict What People Will Buy: The Subconscious Psychology Vital to Successful Product Design - A Marketer's Guide to the Color and Symbols of P
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen How to Predict What People Will Buy: The Subconscious Psychology Vital to Successful Product Design - A Marketer's Guide to the Color and Symbols of P findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Jura
- Business og læring > Marketing
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Biografier > Antologier: generelt
- Kunst og kultur > Industriel kunst, kommerciel kunst og design > Produktdesign
- Litteratur og litteraturstudier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsundersøgelser
- Jura
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621