How to Brand Nations, Cities and Destinations
- A Planning Book for Place Branding
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 202
- Udgivet:
- 15. december 2008
- Størrelse:
- 239x163x18 mm.
- Vægt:
- 492 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af How to Brand Nations, Cities and Destinations
Usually, a country brand is not focused, resulting in unsuccessful place branding. It is possible to successfully raise your national identity to the level of an attractive brand. Building a country brand is an investment, with strong positive returns. This book will guide you along the path to building a successful brand.
Brugerbedømmelser af How to Brand Nations, Cities and Destinations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen How to Brand Nations, Cities and Destinations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621