How to be the Best Hotel Front Office Employee
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 150
- Udgivet:
- 14. september 2021
- Størrelse:
- 229x152x16 mm.
- Vægt:
- 376 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af How to be the Best Hotel Front Office Employee
Front Office Management in the hotel industry involves the work of reserving accommodations in the hotel, registering guests, maintaining guest accounts with the hotel, night auditing, and coordination with various other departments for providing best guest services. The foundation of being successful in the Hotel Front Office ...
Brugerbedømmelser af How to be the Best Hotel Front Office Employee
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen How to be the Best Hotel Front Office Employee findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621