How the Media Interacts with the Government
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 32
- Udgivet:
- 1. august 2024
- Vægt:
- 91 g.
- 2-3 uger.
- 30. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af How the Media Interacts with the Government
Have you ever seen people with microphones interviewing the president? These are members of the media. Media affects the way people understand things happening in government and how people vote. It's important to be able to gather accurate information and discern fact from false news. From newspapers to radio to social media, learn about the many different forms of media and how they interact with government.
Brugerbedømmelser af How the Media Interacts with the Government
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen How the Media Interacts with the Government findes i følgende kategorier:
- Børn og unge > Læring
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsesstrategier og uddannelsespolitik
- Børnebøger, ungdomsbøger og undervisningsmidler > Fagbøger for børn og unge: generel faglitteratur > Fagbøger for børn og unge: arbejde og arbejdsliv > Fagbøger for børn og unge: politik
- Børnebøger, ungdomsbøger og undervisningsmidler > Fagbøger for børn og unge: generel faglitteratur > Fagbøger for børn og unge: videnskab og teknologi: generelt > Fagbøger for børn og unge: computer og informationsteknologi > Fagbøger for børn og unge: sociale medier
- Børnebøger, ungdomsbøger og undervisningsmidler > Undervisningsmidler > Undervisningsmidler: humaniora og samfundsfag > Undervisningsmidler: medievidenskab
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621