How Teaching Shapes Our Thinking About Disabilities
- Stories from the Field
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 330
- Udgivet:
- 26. april 2021
- Udgave:
- Størrelse:
- 228x151x22 mm.
- Vægt:
- 510 g.
- 4-7 hverdage.
- 8. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af How Teaching Shapes Our Thinking About Disabilities
This book connects practice to research, and vice versa, through the use of deeply personal stories in the form of autoethnographic memoirs on teaching students with dis/abilities in K-12 settings across the USA.
Brugerbedømmelser af How Teaching Shapes Our Thinking About Disabilities
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen How Teaching Shapes Our Thinking About Disabilities findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621