How Customer Engagement and Customer Participation Affect Customer Satisfaction in the Professional Services Industry
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 114
- Udgivet:
- 26. september 2019
- Størrelse:
- 280x216x8 mm.
- Vægt:
- 558 g.
- 2-3 uger.
- 14. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af How Customer Engagement and Customer Participation Affect Customer Satisfaction in the Professional Services Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen How Customer Engagement and Customer Participation Affect Customer Satisfaction in the Professional Services Industry findes i følgende kategorier: