How can conceptual content be social and normative, and, at the same time, be objective?
indgår i Logos serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 267
- Udgivet:
- 15. august 2008
- Vægt:
- 483 g.
- 2-3 uger.
- 14. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af How can conceptual content be social and normative, and, at the same time, be objective?
How Can Conceptual Content be Social and Normative, and, at the Same Time, be Objective?
Brugerbedømmelser af How can conceptual content be social and normative, and, at the same time, be objective?
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen How can conceptual content be social and normative, and, at the same time, be objective? findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621