Hospitality and Tourism Marketing: A global perspective
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 226
- Udgivet:
- 1. november 2019
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 375 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Hospitality and Tourism Marketing: A global perspective
Explains the process of marketing in the hospitality and tourism industry. The book discusses the marketing environment of the tourism and hospitality sector and the role of social media marketing in the field. Also discussed is the role of consumer behaviour, organisational strategy, and the impact of marketing.
Brugerbedømmelser af Hospitality and Tourism Marketing: A global perspective
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Hospitality and Tourism Marketing: A global perspective findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621