Hispanic Marketing
- The Power of the New Latino Consumer
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 480
- Udgivet:
- 20. juni 2017
- Udgave:
- 3
- Størrelse:
- 232x156x33 mm.
- Vægt:
- 760 g.
- 8-11 hverdage.
- 3. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Hispanic Marketing
Hispanic Marketing focuses on using cultural insights to connect with Latino consumers. Brought to you from the leaders in the field of Hispanic Marketing this third edition has been fully updated with the latest developments including: 27 new case studies in this edition emphasize on the digital marketing applications for New Latino Consumer Supported with a brand new Companion Website for course instructors with PowerPoint slides, video lectures and assignment examples. This book is the perfect companion for students of marketing specializing in Hispanic marketing and allows marketing professionals to build a connection between their brand and target market.
Brugerbedømmelser af Hispanic Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Hispanic Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621