Helping Teachers Develop through Classroom Observation
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 196
- Udgivet:
- 12. april 2002
- Størrelse:
- 243x170x19 mm.
- Vægt:
- 368 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Helping Teachers Develop through Classroom Observation
This practical text on positive teacher appraisal describes how to set up and engage in classroom observation, using professional sampling frames. It illustrates how to use focused appraisal sessions and how to deliver the feedback interview.
Brugerbedømmelser af Helping Teachers Develop through Classroom Observation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Helping Teachers Develop through Classroom Observation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621