Hegemony, Mass Media and Cultural Studies
- Properties of Meaning, Power, and Value in Cultural Production
indgår i Cultural Studies and Marxism serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 252
- Udgivet:
- 9. september 2016
- Størrelse:
- 227x154x18 mm.
- Vægt:
- 368 g.
- 2-3 uger.
- 25. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Hegemony, Mass Media and Cultural Studies
Analyzes twentieth-century media and cultural theories as they relate to changes in political economy, communication technology, popular culture and collective consciousness in the United States. It argues that much of contemporary media environment is operating as Western capitalist media have for more than a century, making these theories more relevant than ever.
Brugerbedømmelser af Hegemony, Mass Media and Cultural Studies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Hegemony, Mass Media and Cultural Studies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621