Harvard Business Review on Increasing Customer Loyalty
indgår i Harvard Business Review serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 12. april 2011
- Størrelse:
- 143x210x16 mm.
- Vægt:
- 230 g.
- 8-11 hverdage.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Harvard Business Review on Increasing Customer Loyalty
How do you keep your customers coming back - and get them to bring others? This collection of HBR articles helps you: turn angry customers into loyal advocates; get more people to recommend you; boost customer satisfaction by satisfying your employees; and, focus on profitable customers - whether they're loyal or not.
Brugerbedømmelser af Harvard Business Review on Increasing Customer Loyalty
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Harvard Business Review on Increasing Customer Loyalty findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621