Harnessing Social Media as a Knowledge Management Tool
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 327
- Udgivet:
- 13. juli 2016
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Harnessing Social Media as a Knowledge Management Tool
Addresses the challenges and rewards of the proper use of social media, as well as the key enablers and barriers of its application. This publication endeavors to provide thorough insight into the role of social media in knowledge management from both an organisational and individual perspective.
Brugerbedømmelser af Harnessing Social Media as a Knowledge Management Tool
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Harnessing Social Media as a Knowledge Management Tool findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621