De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Hard Sell

- Advertising, Affluence and Transatlantic Relations, c. 1951-69

Bag om Hard Sell

Hard sell explores advertising in Britain in the 1950s and 60s through extensive new archival research in Britain and America, combining the study of business practices with analysis of television and press advertisements. -- .

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781784991050
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 25. februar 2016
  • Størrelse:
  • 235x158x17 mm.
  • Vægt:
  • 366 g.
  • 2-3 uger.
  • 11. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Hard Sell

Hard sell explores advertising in Britain in the 1950s and 60s through extensive new archival research in Britain and America, combining the study of business practices with analysis of television and press advertisements. -- .

Brugerbedømmelser af Hard Sell



Find lignende bøger
Bogen Hard Sell findes i følgende kategorier: