“Happy Eating” and Food Addiction in American Advertising
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 232
- Udgivet:
- 30. oktober 2023
- Størrelse:
- 160x236x24 mm.
- Vægt:
- 508 g.
- 2-3 uger.
- 10. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af “Happy Eating” and Food Addiction in American Advertising
This book identifies food addiction behaviors and characteristics in historical and current food advertisements for ultra-processed foods. By using thematic analysis, the concept of ¿happy eating¿ is introduced and explored in relation to food advertisements for unhealthy food.
Brugerbedømmelser af “Happy Eating” and Food Addiction in American Advertising
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen “Happy Eating” and Food Addiction in American Advertising findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621