De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Happy Customers Everywhere

- How Your Business Can Profit from the Insights of Positive Psychology

Bag om Happy Customers Everywhere

Bernd Schmitt explores how marketers and brand managers can harness good customer experience through a three prong approach: The Feel Good Method, The Meaningful Method and The Learning and Growing Method.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230116450
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 256
  • Udgivet:
  • 31. Maj 2012
  • Størrelse:
  • 163x240x23 mm.
  • Vægt:
  • 552 g.
  • 2-3 uger.
  • 16. Oktober 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Happy Customers Everywhere

Bernd Schmitt explores how marketers and brand managers can harness good customer experience through a three prong approach: The Feel Good Method, The Meaningful Method and The Learning and Growing Method.

Brugerbedømmelser af Happy Customers Everywhere



Find lignende bøger
Bogen Happy Customers Everywhere findes i følgende kategorier: