Happiness Management and Social Marketing: A wave of sustainability and creativity
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 252
- Udgivet:
- 29. marts 2021
- Udgave:
- Størrelse:
- 210x147x19 mm.
- Vægt:
- 338 g.
- 2-3 uger.
- 19. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Happiness Management and Social Marketing: A wave of sustainability and creativity
In these moments of health crisis, happiness management and social marketing are not teaching that it is possible to build a more committed, innovative and productive society. To achieve this end, countries and organizations must undertake a wave of human resource policies and actions that stimulate individuals' happiness and creativity.
Brugerbedømmelser af Happiness Management and Social Marketing: A wave of sustainability and creativity
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621