Handbook of Research on Transmedia Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 457
- Udgivet:
- 24. april 2020
- Størrelse:
- 280x216x27 mm.
- 8-11 hverdage.
- 29. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Research on Transmedia Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies
Presents research that explores transmedia storytelling and digital marketing strategies in relation to audience engagement. The book highlighting a wide range of topics, including promotion strategies, business models, and prosumers and influencers.
Brugerbedømmelser af Handbook of Research on Transmedia Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on Transmedia Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621