Handbook of Research on the Societal Impact of Digital Media
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 754
- Udgivet:
- 27. august 2015
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Research on the Societal Impact of Digital Media
Offers an authoritative reference source for recent developments in the dynamic field of digital media. This innovative publication features current empirical studies and theoretical frameworks addressing a variety of topics including instant messaging, podcasts, cell phone and tablet applications, e-zines, e-books, e-textiles, virtual worlds, social networking, cyberbullying, and ethical issues.
Brugerbedømmelser af Handbook of Research on the Societal Impact of Digital Media
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on the Societal Impact of Digital Media findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621