Handbook of Research on the Impacts and Implications of COVID-19 on the Tourism Industry, VOL 2
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 668
- Udgivet:
- 6. juli 2021
- Størrelse:
- 280x216x37 mm.
- Vægt:
- 1814 g.
- 2-3 uger.
- 18. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Research on the Impacts and Implications of COVID-19 on the Tourism Industry, VOL 2
"This book relays the experience of the ongoing pandemic crisis in the context of the tourism sector such as the practices of tourism businesses, their effects on tourism businesses, supports provided to tourism businesses, policies and procedures of tourism businesses for management and marketing, and what tourism businesses have experienced in the process with employees and customers"--
Brugerbedømmelser af Handbook of Research on the Impacts and Implications of COVID-19 on the Tourism Industry, VOL 2
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on the Impacts and Implications of COVID-19 on the Tourism Industry, VOL 2 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621