Handbook of Research on Strategic Alliances and Value Co-Creation in the Service Industry
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 447
- Udgivet:
- 6. januar 2017
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Research on Strategic Alliances and Value Co-Creation in the Service Industry
Presents scholarly material on frameworks for the effective management of value co-creation in contemporary business contexts. Highlighting relevant perspectives across a range of topics, such as public relations, service-dominant logic, and consumer culture theory, this publication is designed for professionals, researchers, graduate students, academics, and practitioners.
Brugerbedømmelser af Handbook of Research on Strategic Alliances and Value Co-Creation in the Service Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on Strategic Alliances and Value Co-Creation in the Service Industry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621