Handbook of Research on Retailing Techniques for Optimal Consumer Engagement and Experiences
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 400
- Udgivet:
- 11. oktober 2019
- 8-11 hverdage.
- 14. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Research on Retailing Techniques for Optimal Consumer Engagement and Experiences
Provides insight into the application of present-day customer relationship management within the retail industry. Highlighting topics such as digital communication, e-retailing, and social media marketing, this publication explores in-depth merchandiser knowledge as well as the methods behind positive retailer-consumer relationships.
Brugerbedømmelser af Handbook of Research on Retailing Techniques for Optimal Consumer Engagement and Experiences
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on Retailing Techniques for Optimal Consumer Engagement and Experiences findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621