De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Handbook of Research on Mobile Marketing Management

Bag om Handbook of Research on Mobile Marketing Management

Provides a compelling and relevant collection of innovative mobile marketing practices. It provides more than 25 insightful articles by international experts, and is a critical resource for advertisers, researchers, and academics.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781605660745
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 584
  • Udgivet:
  • 30. november 2009
  • Størrelse:
  • 280x216x31 mm.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Handbook of Research on Mobile Marketing Management

Provides a compelling and relevant collection of innovative mobile marketing practices. It provides more than 25 insightful articles by international experts, and is a critical resource for advertisers, researchers, and academics.

Brugerbedømmelser af Handbook of Research on Mobile Marketing Management



Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on Mobile Marketing Management findes i følgende kategorier: