Handbook of Research on Mobile Marketing Management
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 584
- Udgivet:
- 30. november 2009
- Størrelse:
- 280x216x31 mm.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Research on Mobile Marketing Management
Provides a compelling and relevant collection of innovative mobile marketing practices. It provides more than 25 insightful articles by international experts, and is a critical resource for advertisers, researchers, and academics.
Brugerbedømmelser af Handbook of Research on Mobile Marketing Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on Mobile Marketing Management findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621