Handbook of Research on Intelligent Techniques and Modeling Applications in Marketing Analytics
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 401
- Udgivet:
- 25. oktober 2016
- Størrelse:
- 226x290x34 mm.
- Vægt:
- 1436 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Research on Intelligent Techniques and Modeling Applications in Marketing Analytics
Features innovative research and implementation practices of analytics in marketing research. Highlighting various techniques in acquiring and deciphering marketing data, this publication is a pivotal reference for professionals, managers, market researchers, and practitioners interested in the observation and utilization of data on marketing trends to promote positive business practices.
Brugerbedømmelser af Handbook of Research on Intelligent Techniques and Modeling Applications in Marketing Analytics
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on Intelligent Techniques and Modeling Applications in Marketing Analytics findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621