Handbook of Research on Integrating Social Media into Strategic Marketing
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 399
- Udgivet:
- 30. april 2015
- Størrelse:
- 227x290x36 mm.
- Vægt:
- 1474 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Research on Integrating Social Media into Strategic Marketing
To survive in today's competitive business environment, marketing professionals must look to develop innovative methods of reaching their customers and stakeholders. This title explores the use of social networking and other online media in marketing communications, including both best practices and common pitfalls, to provide comprehensive coverage of the topic.
Brugerbedømmelser af Handbook of Research on Integrating Social Media into Strategic Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on Integrating Social Media into Strategic Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621