Handbook of Research on Global Fashion Management and Merchandising
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 799
- Udgivet:
- 3. maj 2016
- Størrelse:
- 227x290x54 mm.
- Vægt:
- 2484 g.
- 8-11 hverdage.
- 11. februar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Research on Global Fashion Management and Merchandising
Explores the various facets of effective management procedures within the fashion industry. Featuring research on entrepreneurship, operations management, marketing, business modelling, and fashion technology, this publication is an extensive reference source for practitioners, academics, researchers, and students interested in the dynamics of the fashion industry.
Brugerbedømmelser af Handbook of Research on Global Fashion Management and Merchandising
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on Global Fashion Management and Merchandising findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621