Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 463
- Udgivet:
- 30. juni 2014
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism
The 21st century has brought about many changes in the economic realm due to acceleration of globalization. The Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism provides readers with an understanding of the importance of marketing products and services across different cultures and languages in an era of high global competition.
Brugerbedømmelser af Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621