Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 509
- Udgivet:
- 28. februar 2015
- Størrelse:
- 279x216x30 mm.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age
Focuses on the radically evolving field of advertising within the new media environment. Covering new strategies, structural transformation of media, and changing advertising ethics, this book is a timely publication for policymakers, government officials, academics, researchers, and school practitioners.
Brugerbedømmelser af Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621