Handbook of Research on Digital Media and Creative Technologies
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 554
- Udgivet:
- 30. juni 2015
- Størrelse:
- 229x152x30 mm.
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Research on Digital Media and Creative Technologies
Emerging technologies enable a wide variety of creative expression, from music and video to innovations in visual art. These aesthetics, when properly explored, can enable enhanced communication between all kinds of people and cultures. This title considers the latest research in education, communication, and creative social expression using digital technologies.
Brugerbedømmelser af Handbook of Research on Digital Media and Creative Technologies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on Digital Media and Creative Technologies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621