Handbook of Research on Citizen Engagement and Public Participation in the Era of New Media
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 400
- Udgivet:
- 22. november 2016
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of Research on Citizen Engagement and Public Participation in the Era of New Media
Addresses opportunities and challenges in the theory and practice of public involvement in social media. Highlighting various communication modes and best practices being utilized in citizen-involvement activities, this book is a reference source for professionals, consultants, university teachers, practitioners, community organisers, government administrators, citizens, and activists.
Brugerbedømmelser af Handbook of Research on Citizen Engagement and Public Participation in the Era of New Media
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of Research on Citizen Engagement and Public Participation in the Era of New Media findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621