De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Handbook of Quality-of-Life Research

- An Ethical Marketing Perspective

Bag om Handbook of Quality-of-Life Research

This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL research can be conducted from an ethical marketing perspective - a perspective based on positive social change.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781402001727
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 458
  • Udgivet:
  • 1. november 2001
  • Udgave:
  • 2001
  • Størrelse:
  • 235x155x25 mm.
  • Vægt:
  • 1830 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 6. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Handbook of Quality-of-Life Research

This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL research can be conducted from an ethical marketing perspective - a perspective based on positive social change.

Brugerbedømmelser af Handbook of Quality-of-Life Research



Find lignende bøger
Bogen Handbook of Quality-of-Life Research findes i følgende kategorier: