Handbook of New Product Development Management
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 560
- Udgivet:
- 28. september 2007
- Størrelse:
- 165x240x34 mm.
- Vægt:
- 982 g.
- 2-4 uger.
- 19. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Handbook of New Product Development Management
Managing new product development is a key area of management, straddling strategy, innovation and entrepreneurship and macro-organizational behaviour. This work surveys this area in the context of an overall framework that explains how aspects interact and combine in a successful NPD process. Each chapter outlines open questions.
Brugerbedømmelser af Handbook of New Product Development Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Handbook of New Product Development Management findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621